jobbollogo
ANUNCIAR VAGAS ›
Vaga Urgente
Vaga na área de Comunicação na empresa americanas s.a
Planejar, brifar e gerir conteúdos de campanhas. Benefícios: VR, Plano de Saúde e Odontológico, Seguro de Vida, Wellhub, Descontos, entre outros.
SAIBA MAIS
Não, obrigado. Fechar.

Experiência do Cliente - Remoto

Niterói / RJ

Vaga cód. 29373133009



Oportunidade aberta em Niterói, RJ na área Comunicação, postada em 03/12/2024.

NoPing

company

A NoPing é uma plataforma líder em otimização de conexão para gamers, com mais de 2.000 servidores ao redor do globo.

Descrição do Cargo

atividades
  

Experiência do Cliente - Remoto


Saia na frente: Vaga ofertada por parceiro do Jobbol:

NoPing is a leading platform in connection optimization for gamers, with over 2,000 servers around the globe, offering latency improvement and FPS boost in more than 2,000 games.
Our mission is to ensure players have the best gaming experience, without lag, providing a smooth and competitive gameplay experience.We are seeking a Customer Experience Manager to lead our support team and ensure all customer service operations align with our customers expectations and the company s KPIs.Responsibilities:Manage a support team, ensuring performance and achievement of daily targets.Continuously supervise and evaluate the quality of support through Chat, Email, WhatsApp, Discord, Tickets, Reclame Aqui, payment gateways, and other platforms.
Propose quick solutions for complaints and work to remove negative comments.Review and analyze KPIs, individual and team goals, providing feedback and daily evaluations for each team member.Conduct daily meetings with each team member to track activity progress and verify task completion.Prepare detailed daily reports for senior management (C-Level) on the team s activities, main issues encountered, and solutions implemented.Monitor the primary reasons for NoPing cancellations, generating detailed reports, and proposing corrective actions based on the collected data.Requirements:Proven experience in managing technical support or helpdesk teams, preferably in startups or tech companies.Advanced English.Advanced knowledge in customer support, KPI analysis, report creation, and goal management.Exceptional communication skills and ability to conduct daily meetings with the team to review activities.Experience with payment platforms and multi-channel customer support (chat, email, WhatsApp, Discord, ticketing, etc.).Ability to solve problems quickly and effectively while maintaining a high level of quality in support.The candidate must be a gamer, as this allows a deeper understanding of customer needs and the impact of NoPing on game performance.
Familiarity with the gaming environment helps to identify issues and optimize user experience.Benefits:Dynamic and challenging work environment.Growth opportunities in a globally recognized gaming company.Participation in gaming industry events and conferences.Performance-based bonuses.Competitive market compensation.

Candidate-se nesta oportunidade

Se a vaga (29373133009) Experiência do Cliente - Remoto em Niterói / RJ
é compatível com suas expectativas, envie seu currículo agora mesmo.
Oportunidade ofertada por site parceiro do Jobbol, você será encaminhado para a página de registro de candidatura, boa sorte!
CANDIDATE-SE

tick Candidate-se também:

Vagas de Comunicação:

Indique á um amigo

whatsapp
facebook
linkedin
twitter
Urgente


Participar deste processo seletivo:
Não. obrigado.





Siga o Jobbol:


Cookies
Para exibir conteúdos relevantes e personalizados aos usuários, este site poderá solicitar dados como nome, sobrenome, email, telefone, localidade e preferências profissionais. Além de cookies para apresentação de anúncios de publicidade de terceiros.
Ao prosseguir com sua navegação e utilização dos serviços do site, você estará concordando. Para saber mais e entender sobre cookies e privacidade, acesse esta página .