jobbollogo
ANUNCIAR VAGAS ›
Vaga Aberta
Rede Varejista Contrata Assistente Administrativo
Modelo de trabalho: 100% presencial Tipo de contrato: CLT + Benefícios Horário de trabalho: Segunda à Sexta-feira, das 8h às 17h30
SAIBA MAIS
Não, obrigado. Fechar.

Especialista em Administração de Escritório

São Paulo / SP

Vaga cód. 29374752596



Oportunidade aberta em São Paulo, SP na área Administrativa, postada em 02/04/2025.

BOE Technology Group Co., Ltd.

company


Descrição do Cargo

atividades
  

Especialista em Administração de Escritório


Saia na frente: Vaga ofertada por parceiro do Jobbol:

Gross Monthly Salary Range: 6000 BRL - 7000 BRLResponsibilities:Responsible for the administrative work to ensure the normal operation of BOE Brazil branch;Responsible for formulating and continuously optimizing the standardized process, norms and system documents of administrative work to ensure the accumulation and inheritance of intellectual capital;Responsible for the daily communication between the Brazilian branch and various professional organizations of the Group; Undertake projects in the course of the company s operation, and respond to emergencies in a timely manner.Qualifications:Work Experience: 2-5 years of administrative work experience, finance/legal related work experience is preferredOther Requirements: Strong sense of service, communication and implementation skills, proficient in the use of office softwareLanguage requirements: English, Portuguese, Chinese (preferred)Gross Monthly Salary Range: 6000 BRL - 7000 BRL

Candidate-se nesta oportunidade

Se a vaga (29374752596) Especialista em Administração de Escritório em São Paulo / SP
é compatível com suas expectativas, envie seu currículo agora mesmo.
Oportunidade ofertada por site parceiro do Jobbol, você será encaminhado para a página de registro de candidatura, boa sorte!
CANDIDATE-SE

tick Candidate-se também:

Vagas de Administrativo:

Indique á um amigo

whatsapp
facebook
linkedin
twitter
Urgente


Participar deste processo seletivo:
Não. obrigado.





Siga o Jobbol: